یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

روحاني تاکيد کرد:

اهميت نقش فناوري اطلاعات در ايجاد اشتغال

حسن روحاني

پنج شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶:۰۰


نامزد دوازدهمين دوره رياست جمهوري بر اهميت نقش فناوري اطلاعات در ايجاد اشتغال تاکيد کرد و گفت: براي سرمايه گذاري پايدار، به فناوري نياز داريم.

وايمکس نيوز- حسن روحاني رييس جمهور دولت يازدهم و نامزد دوازدهمين دوره رياست جمهوري  عصر امروز در برنامه راديويي «بي واسطه با ايران» درباره برنامه هاي خود با مردم سخن گفت.

وي به اهميت اشتغال در دولت دوازدهم اشاره کرد و افزود: دومين مسيله در ايجاد اشتغال، فناوري است.

روحاني سرمايه گذاري پايدار را براي ايجاد اشتغال مهم ارزيابي کرد و ادامه داد: براي سرمايه گذاري  پايدار به فناوري نيازداريم.

نامزد دوازدهمين دوره رياست جمهوري بابيان اين که در دولت يازدهم  مجوز 3 هزار شرکت دانش بنيان  صادر و از بسياري از آنها حمايت شده است، افزود: براي اين که مردم بدانند نقش اين شرکتها چقدر حايز اهميت است بايد بگويم درآمد اين شرکتها در سال گذشته 30 هزار ميليارد تومان بوده است و اين بدان معنا است که با شرکتهاي دانش بنيان و فناوري مي توانيم  اشتغال ايجاد کنيم.

رييس جمهور دولت يازدهم تاکيد کرد : آنهايي که با اينترنت و شبکه هاي اجتماعي ميانه خوبي ندارند بدانند در سال گذشته 100 هزار شغل از طريق فناوري اطلاعات، ايجاد شد.برخي روستاييان از طريق شبکه هاي اجتماعي توانستند گردشکران خارجي رابراي روستاي خود جذب کنند.برخي روستاييان با اينترنت صنايع دستي خود را صادر مي کنند و مي فروشند و  27 هزار روستا دراين دولت به اينترنت تجهيز شدند

 روحاني شرط اشتغال را فناوري و مديريت خواند و گفت: بايد سعي کنيم شرايطي را فراهم کنيم که مردم قدرت خريد داشته باشند و بازار صادرات براي خودمان در دنيا اخذ کنيم که بدين منظور نيازمند تعامل با دنيا هستيم.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو